Monday, September 27, 2010

minggu terakhir..... 26 - 30 september 2010

minggu nie minggu terakhir aku bergelar student praktikal umt..... sejauh mane ilmu yg ku dapt? minggu nie minggu plg menyerabutkan bgku..... macam2 mslh dtg... ngan si dot yg aku ngan dia xsuka wat hal.... ape salah aku bergelar student diploma??????? huh tension!!! pe2 pon minggu nie mgu last aku disini..... thanks 4 evrything.... sepahit, semanis kenagan di umt adalah pengalaman bagiku.... pengalaman disini byk mengajarku erti hidup di tempat org.... walau aku penah belajar ditempat org iaitu perlis tp dugaan yg ku dapat disini tidak mungkin kulupakan.... byk kali air mataku mengalir disini... huuhuhu.... so emotional person..... pe2 pon thanks umt coz bg peluang utk aku belajar disini walau stakt 3 bln je..... 3 bln tu dh byk beri aku pengalaman manis dan pahit.... thanks.......

No comments:

Post a Comment