Sunday, September 5, 2010

ramadhan will change with syawal....

hari nie dh 26 hari kt berpuasa.... hanya tinggal berapa ari je lg ramadan kan meniggalkan kita... adakah sudah cukup amaln kt di bulan ramadan thn nie??? harap2 ok la berbanding dr thn lepas.... apa2 pon aku nk ucap selamat teruskan ibadah puasa... yg belum tinggal tu (girl only) cepat2 la tinggal... aku jeles la bila tgk org xtinggal puasa nie.... aku dh tinggal dh... awal ramadan lg tau... 8 ari kot.... penat la aku nk ganti... hhuhuuhu.... tapi apa kan daya, itu semua sudah lumrah hidup perempuan.... dah2 aku xnk ckp sal tu dah... ni aku nk wish selamat menyambut hari raya aidilfitri maaf zahir batin kepada semua kawan2ku.... maaf la segala kesilapanku yea.... aku sayang korang semua....



tengok aku dh nangis dh.... maafkan aku yea kawan2....

6 comments:

  1. huhuhu..perli nmpk....sy xtnggl ag..yeay...!!!

    ReplyDelete
  2. camat hari raya,maap zahri batin gak^^ huhaa..7 hari tgl...T.T kekeke :P

    ReplyDelete
  3. menang ore lg la tgl 8 ari... huuhuhu

    ReplyDelete
  4. hihihi.. hope straight smpy bes pose.. huhu... tp tatot gop.. waaa.... but i'm heppy...:)

    ReplyDelete
  5. happy la sgt... ati2 gak lau xdtg lgsg nie.... sumtning wrong kot.... hahhahhah

    ReplyDelete